Проект BI система BG-RRP-3.005

Европроект BI система BG-RRP-3.005 „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия”

 

ОБЯВА ЗА НАБИРАНЕ НА ОФЕРТИ

 

Относно: Въвеждане на система за бизнес анализи (Business Intelligence система) в Група II. ИКТ услуги/решения за оптимизиране на управленските, производствените и логистичните процеси по Процедура № BG-RRP-3.005 „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия”.

 

Наименование на финансиращата програма:

НАЦИОНАЛЕН ПЛАН ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И УСТОЙЧИВОСТ

Компонент „Интелигентна индустрия“

Програма за икономическа трансформация (ПИТ)

Процедура чрез подбор на предложения за изпълнение на инвестиции от крайни получатели:

BG-RRP-3.005 „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия”

Номер и наименование на договора за финансиране

BG-RRP-3.005-3932-С01 „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия“

Начален и краен срок за изпълнение на договора

10.07.2023 г. – 10.01.2024г.

Наименование на крайния получател на инвестицията:

ФРИЛАЙН ООД, с ЕИК: 131233772

Адрес:

гр. София, бул. Илиянци 92Г

Лице за контакт:

Александър Грънчаров

Телефон:

+359 895524295

E-mail:

accounting@freeline.bg

 

  1. ОБЩА ИНФОРМАЦИЯ

            Дружеството „ФРИЛАЙН“ ООД е краен получател по предложение за изпълнение на инвестиция № BG-RRP-3.005-3932-С01Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия“ по Процедура № BG-RRP-3.005 „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия”, финансирана по  Програма за икономическа трансформация (ПИТ) от Национален план за възстановяване и устойчивост.

      На основание разпоредбите на ПМС № 80 от 9 май 2022 г. за определяне на правилата за възлагане на дейности по инвестиции от крайни получатели на средства от Механизма за възстановяване и устойчивост и в изпълнение на Условията за изпълнение на инвестиции по  процедура за изпълнение на инвестиции от крайни получатели № BG-RRP-3.005 „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия”, кандидатът за финансиране на инвестицията „ФРИЛАЙН“ ООД,  оповестява настоящото публично съобщение за набиране на ценови предложения.

  1. ОПИСАНИЕ НА УСЛУГАТА, ЗА КОЕТО СЕ ЗАЯВЯВА ИНТЕРЕС
    1. Кратко описание

В рамките на проектното-предложение на кандидата „ФРИЛАЙН“ ООД е предвидено Въвеждане на система за бизнес анализи (Business Intelligence система), попадаща сред допустимите ИКТ Решения в Група II. ИКТ услуги/решения за оптимизиране на управленските, производствените и логистичните процеси по процедурата.

            Целта на настоящата обява е да бъде избран изпълнител (доставчик), който да въведе  система за бизнес анализи (Business Intelligence система).

    1. Място на изпълнение : в гр. София.
    2. Срок за изпълнение на услугата

 

Възложителят „ФРИЛАЙН“ ООД ще сключи договор за изпълнение на услугата с изпълнител, който ще бъде избран съгласно условията на настоящата обява.

Срокът за изпълнение на услугата е до 60 календарни дни, считано от датата на изпращане на Възлагателно писмо от страна на Възложителя до Изпълнителя за стартиране дейностите по договора.

При всички случаи, срокът за изпълнение на услугата, предмет на настоящото публично съобщение, не трябва да е по-късно от срока за изпълнение на проекта на крайния получател по процедурата.

 

    1. Прогнозна стойност

 

            Прогнозната стойност за изпълнението на услугата е до 19 000,00 лв без ДДС или 22 800,00 лв с ДДС.

            Посочената обща прогнозна стойност за поръчката представлява максималния финансов ресурс, който възложителят ще може да осигури за изпълнението на поръчката.

Посочената максимална стойност не може да бъде надвишена.

Оферта на участник, която превишава общата максималната допустима стойност ще бъде отстранена, като неотговаряща на изискванията на Възложителя.

 

    1. Критерий за възлагане

 

            Изборът на изпълнител ще се извършва въз основа на икономически най-изгодната оферта при критерий за възлагане: най-ниска цена“

 

 

 

  1. ТЕХНИЧЕСКИ И ФУНКЦИОНАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ

Въвеждане на система за бизнес анализи (Business Intelligence система), попадаща сред допустимите ИКТ решения в Група II ИКТ услуги/решения за оптимизиране на управленските, производствените и логистичните процеси, трябва да отговаря на следния минимален обхват и функционалности и да притежава:

•          Функционалност за събиране/извличане и обработка на данни;

•          Анализ на продажбите;

•          Анализ на поведението на клиенти, доставчици и партньори;

•          Анализ на финансовите резултати;

•          Функционалност за извършване на сравнителни анализи на данни;

•          Възможност за интеграция с други системи в предприятието (финансово-счетоводна система / ERP система /други налични системи, ако е приложимо).

  1. ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА УСЛУГАТА

            Крайният резултат от услугата/решението, включено в предложението за изпълнение на инвестицията ще се удостоверява посредством протокол за въвеждане, доклад, лиценз и технически паспорт на съответното решение или друг документ, удостоверяващ право на собственост или право на ползване на съответното решение/услуга.

            Като задължителен елемент от изпълнението на ИКТ услугата е необходимо доставчика(изпълнителя) да извърши обучения на служителите на Бенефициента за работа със системата/решението.

Процесът на обучение е необходимо да има силна практическа насоченост и да цели пълно запознаване на обучаемите с начина на функциониране и опериране на изградената система/решение.

Необходимо е изпълнителят на услугата да прилага, когато е възможно, мерките за информация, комуникация и публичност съгласно разпоредбите на чл. 34 на Регламент (ЕС) 2021/241 на Европейския парламент и на Съвета от 12 февруари 2021 година за създаване на Механизъм за възстановяване и устойчивост.

В тази връзка е необходимо да се посочи, когато е приложимо, произхода на финансирането и да се осигури видимост на финансирането от Съюза, включително чрез поставяне на емблемата на Съюза и на подходящо указание за финансирането, например „финансирано от Европейския съюз – NextGenerationEU“. Емблемата на ЕС следва да е съобразена с графичните стандарти, видни в Приложение II от Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията.

 

5. ИЗИСКВАНИЯ ЗА СЪДЪРЖАНИЕТО НА ОФЕРТАТА И УКАЗАНИЯ ЗА ПОДГОТОВКА.

 

5.1. Общи изисквания към участниците

 

 Оферта може да подаде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения.  Всеки участник има право да представи само една оферта.

Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг кандидат, не може да представи самостоятелна оферта.

Кандидатите могат да променят, да допълват или да оттеглят своите оферти в рамките на определения срок за подаване на оферти.

 

5.2. Изисквания към съдържанието на офертите

 

Офертата за участие на всеки участник се изготвя в свободен текст, на български език, като трябва да съдържа най-малко:

  1. Данни за кандидата за изпълнител, а когато е обединение, което не е юридическо лице, да представи копие от документ за създаване на обединението, както и информация за правата и задълженията на участниците, разпределението на отговорността между членовете и дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението;
  2. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, което да съдържа подробно описание на характеристиките/ функционалностите и описание на предложението на участника, в съответствие с изискванията на настоящото публично съобщение.
  3. Ценово предложение;
  4. Срок на валидност, когато е приложимо;

 

5.3. Краен срок за получаване на ценови предложения: до 25.08.2023г.

 

5.4.. Начин на подаване на оферти:

            Участниците могат да подадат своите оферти до изтичането на крайния срок, посочен в настоящото съобщение, по следния начин:

  • До официалния имейл адрес на Бенефициента:  accounting@freeline.bg
  • Лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга на адреса на дружеството :

 

ФРИЛАЙН ООД

адрес: гр. София, бул. Илиянци 92Г
Лице за контакти: Александър Грънчаров ;

Тел: + 359 894 685 237

 

ДАТА: 17.08.2023г.                                                                                     _______________

ВЕЛИН МАРИНКОВ

Длъжност: Управител

ФРИЛАЙН ООД

Контакти

Имате въпроси?

headoffice@freeline.bg
24 часа - 7 дни в седмицата