Дата на публикация: 11.07.2023г.
Наименование на финансиращата програма: |
НАЦИОНАЛЕН ПЛАН ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И УСТОЙЧИВОСТ Компонент „Интелигентна индустрия“ Програма за икономическа трансформация (ПИТ) |
Процедура чрез подбор на предложения за изпълнение на инвестиции от крайни получатели: |
BG-RRP-3.005 „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия” |
Номер и наименование на договора за финансиране |
BG-RRP-3.005-3932-С01 „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия“ |
Обща стойност на инвестицията :
|
19 000,00 лв., от които безвъзмездно финансиране в размер на : 19 000,00 лв. Финансирането е осигурено от Механизма за възстановяване и устойчивост на Европейския съюз. |
Начален и краен срок за изпълнение на договора |
10.07.2023 г. – 10.01.2024г. |
Наименование на крайния получател на инвестицията: |
ФРИЛАЙН ООД, с ЕИК: 131233772 |
Адрес: |
гр. София, бул. Илиянци 92Г |
Лице за контакт: |
Яна Лефтерова |
Телефон: |
+359 895 524 295 |
E-mail: |
accounting@freeline.bg |
Дружеството „ФРИЛАЙН“ ООД е краен получател по предложение за изпълнение на инвестиция № BG-RRP-3.005-3932-С01 „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия“ по Процедура № BG-RRP-3.005 „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия”, финансирана по Програма за икономическа трансформация (ПИТ) от Механизма за възстановяване и устойчивост на Европейския съюз.
В рамките на проектното-предложение на кандидата „ФРИЛАЙН“ ООД е предвидено Въвеждане на система за бизнес анализи (Business Intelligence система), попадаща сред допустимите ИКТ Решения в Група II. ИКТ услуги/решения за оптимизиране на управленските, производствените и логистичните процеси по процедурата.
Системата за бизнес анализи (Business Intelligence система), която ще бъде въведена от Фрилайн ООД ще притежава следния минимален обхват и функционалности:
- Функционалност за събиране/извличане и обработка на данни;
- Анализ на продажбите;
- Анализ на поведението на клиенти, доставчици и партньори;
- Анализ на финансовите резултати;
- Функционалност за извършване на сравнителни анализи на данни;
- Възможност за интеграция с други системи в предприятието - финансово-счетоводна система, система за управление на дейността и предоставянето на услугите;
Въвеждането на ИКТ решението ще допринесе за автоматизиране на бизнес процесите и подобряване на производителността на фирмата. Вътрешнофирмената ефективност ще бъде увеличена чрез намаляване на времето, необходимо за извършване на обработката и анализа на данните. Подобреното качество на данните и наличието на структурирана информация в софтуерната система ще създадат предпоставки за изготвяне на отчети и анализи, улесняващи взимането на навременни и информирани стратегически и оперативни бизнес решения.
Благодарение на високата степен на стандартизация и автоматизация на процесите свързани с анализа, гъвкавостта на бизнеса на предприятието ще бъде повишена, което ще позволи на дружеството да се адаптира бързо към променящите се нужди на пазара. Това от своя страна ще доведе до постигане на устойчив растеж, конкурентоспособност и възможност за интернационализация на предлаганите продукти и услуги от предприятието.
Като задължителен елемент от внедряването на ИКТ услугата е предвидено доставчика на ИКТ услугата ще извърши обучения на служителите на Бенефициента за работа със софтуерното решение. Процесът на обучение ще има силна практическа насоченост и ще цели запознаване на обучаемите с извършването на всички работни операции със софтуера.
Посредством изпълнението на настоящото проектно-предложение и въвеждането на ИКТ услугата ще бъде допринесено за:
- Ускоряване и подобряване на процеса по вземане на решения ;
- Осигуряване на възможност за откриване на грешки и проблемни звена;
- Превръщане на огромни обеми несистематизирани данни в ценна и разбираема информация за бизнеса;
- Увеличаване на оперативната ефективност;
- Генериране на нови приходи;
- Подобрено финансово управление - наличие на по-добра отчетност, както и ще бъде възможно да се увеличи събираемостта на вземанията, поради възможността да се следят по ефективно всички поръчки, плащания, фактури и просрочени задължения.
- Подобрено обслужване клиенти и задържането им в компанията;
- Възможност за анализ на поведението на клиентите, доставчиците и партньорите на дружеството;
- По-добра аналитичност и отчетност - чрез въвеждането на ИКТ услугата ще се даде възможност да се правят различни анализи и това ще допринесе за бърза и адекватна реакция на промените в пазарната среда, което намалява разходите, от една страна, а от друга страна ще повиши приходите.
Всички тези ползи от въвеждането на ИКТ Услугата, способстват за мащабно оптимизиране на бизнес процеса, което чувствително ще се отрази върху възвръщаемостта на активите, на собствения капитал, на коефициентите за ликвидност и най-вече на коефициентите за рентабилност, като печалбата осезаемо ще се увеличи.